Gambar Fesyen Rambut Baru Stacy Dikritik

on Tuesday, June 4, 2013

Gambar Fesyen Rambut Baru Stacy Dikritik - Gambar fesyen rambut Stacy yang terbaru dikritik peminat. Menurut Stacy, gaya rambut tersebut kurang diterima penduduk khususnya di Sabah. Bagi Stacy, dia akui bahawa fesyen rambut Rihana mempengaruhi bagi dia berfesyen sedemikian.

 “Entahlah, kebanyakan orang di sini (KK) nampaknya kurang senang dengan gaya rambut terbaru saya ini. Ada yang kata rambut saya nampak macam terbakarlah dan bermacam-macam lagi”

“Tapi saya faham. Saya terima maklum balas mereka dengan hati terbuka. Jadi bila ada yang menegur gaya rambut saya ini, dengan mudah saya akan mengatakan saya telah terpotong dengan tidak sengaja” katanya sambil ketawa kecil.
Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .