Penjelasan Gambar Seksi Nelydia Senrose

on Friday, June 14, 2013

Penjelasan Gambar Seksi Nelydia Senrose - Sejujurnya, itu bukan saya. Saya bukan macam itu dan tahu had saya. Sebenarnya subjek utama gambar itu adalah pemandangan (laut) di depannya.


Tetapi sewaktu saya mengambil gambar tersebut, kebetulan ada seorang wanita mat saleh berbikini di depan saya, jadi takkan lah saya nak suruh dia berganjak ke tepi.


Tak sangka pula orang nak jadikan isu. Masa saya ambil gambar itu, saya tak fokus langsung pun pada badan wanita itu. Saya rasa orang sekaraang ini pun pandai menilai. 

Takkan lah saya nak buat kontroversi murah macam itu. Niat saya nak kongsi kecantikan pemandangan yang saya nampak masa itu, dengan peminat. Tak tahu pula ramai yang ‘terima’ dan anggap lain.


Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .