Nafi Bersekedudukan, Afiq Muiz Lupa Diri?

on Wednesday, May 15, 2013

Nafi Bersekedudukan, Afiq Muiz Lupa Diri? - Pelakon baru Eina Azman memberi tempoh seminggu kepada ibu kandung pelakon Afiq Muiz, Hasliza Mohd bagi memohon maaf secara terbuka melalui media berikutan menuduhnya mengambil kesempatan terhadap pelakon tersebut.


Pemilik nama sebenar Ainur Syakina Azman, 18, meluahkan rasa kesal apabila namanya dikaitkan dalam konflik keluarga pelakon tersebut sehingga menjejaskan nama serta reputasi sebagai seorang artis.
"Saya sangat marah apabila ibu Afiq tuduh saya kikis duit dia, sekali pun saya tidak pernah mengambil duit dia sebab saya ada duit sendiri. 
"Saya harap dia tampil buat kenyataan untuk membersihkan nama saya, jika tidak saya bakal ambil tindakan undang-undang terhadap ibu dan adik-adiknya yang turut memburukkan saya di twitter setiap hari”
Eina berkata demikian sewaktu mengulas pendedahan eksklusif ibu Afiq Muiz di dalam sebuah akhbar tempatan pada Selasa yang mendakwa pelakon wanita itu sebagai punca kepada perubahan sikap Afiq.

Jelas Eina, dia sebaliknya sering menasihatkan Afiq supaya sentiasa mendahulukan keluarga serta berbincang masalah dalaman keluarga mereka secara baik.
"Emak dia pernah telefon saya dan marah-marah tuduh saya macam-macam disebabkan itu saya mesej mak dia, namun menggunakan bahasa baik serta bukan ugutan” 
"Tujuan saya ingin menjernihkan keadaan agar dia tidak berperasangkan buruk terhadap saya, itu pun sekali sahaja”
Dalam pada itu, ibu kepada Eina, Amy Roshaida Abdul Rafel, 46, berharap ibu pelakon lelaki tersebut menerima kembali anaknya  serta  tidak memanjangkan hal itu.

Mengulas mengenai hubungan pasangan pelakon yang dikatakan sedang hangat bercinta, katanya, pasangan  itu hanya sebagai kawan rapat serta tidak lebih daripada itu.

Tambahnya, Eina masih muda dan belum bersedia bagi mendirikan rumah tangga dan baru mula membina kerjayanya.


Ranking: 5

{ 1 comments ... read them below or add one }

Dunia familyku said...

Budak2 sekarang memang biadap. Ingat awk tu sape nak suruh org tua mintak maaf pada awak....haihhhhss


May 15, 2013 at 2:30 PM
Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .