Hapuskan "Legesi" Dr Mahathir

on Tuesday, October 18, 2016

Hapuskan "Legesi" Dr Mahathir - Menteri Multimedia dan Komunikasi Datuk Seri Salleh Said Keruak mencadangkan jika kerajaan ingin memusnahkan legasi bekas perdana menteri, mereka bakal meruntuhkan bangunan ikonik KLCC. 


Melalui kenyataan tersebut, Tun Dr Mahathir membidas kenyataan itu dengan mengatakan Apalah salah saya? Saya angkat dia jadi Ketua Menteri Sabah dulu masa saya perdana menteri. Tetapi sekarang dia marah kepada saya. Dia nasihatkan kerajaan supaya jangan ada legasi Dr Mahathir. Kita hapuskan, cara nak hapus, kita rebankan KLCC.

"Pasal apa KLCC sahaja? Jabatan Perdana Menteri pun dulu saya buat, rumah perdana menteri pun saya buat juga. Rebanlah semua itu, buang Putrajaya, Cyberjaya, KLIA semuanya.

 “Mereka takut orang ingat saya, saya tak suruh orang ingat saya,” - Dr Mahathir semasa ceramah mega Amanah di Shah Alam malam semalam.

Video ucapan beliau dimuat naik di laman Facebook AMANAH GHB Media TV.

Info Politik @ Dimensi Androids
Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .