Penjelasan Shila Amzah Isu Baju Sendat

on Friday, June 21, 2013

Penjelasan Shila Amzah Isu Baju Sendat - Penyanyi Shila Amzah mengulas tindakannya memuat naik gambar pakaian senaman yang dilihat agak sendat di laman sosial Instagram adalah hanya bagi berkongsi bersama peminat-peminatnya.


Shila, 23, menyangka perkara tidak itu telah mencetuskan ketidak senangan masyarakat dan menganggap gambar tersebut tidak sopan.
"Saya tidak sedar serta tidak terfikir langsung perkara tersebut boleh jadi isu kerana tujuan sebenar saya berbuat demikian adalah hanya untuk berkongsi kegembiraan dengan peminat yang saya memiliki pakaian yang sesuai ke gim”
"Setelah memuat naik gambar itu, saya tinggalkan telefon bimbit di rumah  dan  sejam setelah itu saya lihat ibu serta ayah hantar mesej meminta saya menghapuskan gambar tersebut dengan segera”
Dalam pada itu Shila yang kini bermastautin di Shanghai, China mengakui aktif berkomunikasi dengan peminat-peminatnya melalui laman sosial Instagram  bagi berkongsi aktivitinya setiap hari.

Gambar baju senaman yang menimbulkan kontroversi awal minggu lalu. Bagaimanapun, Shila berkata, dia mengambil positif  mengenai tersebut kejadian dan pengajaran agar lebih berhati-hati sewaktu berkongsi kegiatan hariannya.

Dalam pada itu, semasa diminta mengulas berkaitan bekas kekasihnya Sharnaaz Ahmad yang dikatakan  rapat dengan seorang pelakon baru berasal daripada Singapura, Elfaiza Ul Huq, Shila menganggap ia adalah perkara peribadi aktor tersebut.
"Hubungan kami sudah berakhir serta itu adalah hak dia untuk berkawan dengan siapa sahaja”
Jelas Shila, dia tidak mengikuti perkembangan aktor tersebut berikutan banyak laman web dan laman sosial yang tidak dibenarkan oleh negara tersebut.

Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .