Jehan Miskin Bakal Kahwin Gadis Korea?

on Thursday, May 2, 2013

Jehan Miskin Bakal Kahwin Gadis Korea?Pelakon Jehan Miskin diberitakan akan mengakhiri zaman bujangnya pada Sabtu ini bersama seorang gadis yang berasal dari Korea.


Menurut sebuah laporan akhbar tempatan, Jehan dengan gadis yang menetap di Kuala Lumpur itu telah berkenalan selama 5 tahun.
Buat masa sekarang saya tidak berhasrat bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya. Saya akan ceritakan segalanya nanti setelah selesai majlis pernikahan.
Selain itu, Jehan berkata, majlis tersebut akan dibuat secara ringkas di Carcosa Seri Negara serta hanya menjemput 100 tetamu termasuk keluarga dan teman rapat. Malah kata Jehan, majlis itu akan dibuat sekali sahaja bagi kedua-dua belah keluarga.
Keluarga bakal mentua saya akan datang dari Korea, ibu dan kakak saya yang menetap di Amerika Syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan kami nanti.
Majlis yang bermula pada pukul 2 petang itu akan dimulakan dengan acara akad nikah, bersanding diikuti majlis minum petang.

Ranking: 5

{ 0 comments ... read them below or add one }

Free Backlinks Malaysian Free Auto Backlink Exchange Hootoh Tudia Blog coretan semasa bebas dan merdeka

Receive all updates via Facebook. More Info, Just Click the Like

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

ExactSeek: Relevant Web Search
 
© Dimensi Androids All Rights Reserved
Get More Info from TazkirahGroup .